سئو کار کیست
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

مهمترین مراحل سئو چیست؟
سئو یا بهینه سازی روی صفحه یک فرآیند رقابتی، زمان بر، دشوار و مستمر برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است. راه ها و روش های زیادی برای به دست آوردن موقعیت خوب در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام نتیجه خوبی در روند کار دارند اما زمانی قدرت لازم را دارند که به درستی و با هدف خاصی استفاده شوند. برای موفقیت در سئو برای هر وب سایتی، به سه ابزار اصلی نیاز داریم:
1- تکنیک های سئو
قبل از شروع فعالیت های بازاریابی محتوا، به یک پلت فرم قوی و یک وب سایت استاندارد نیاز داریم.
استانداردهای کد وب سایت، رعایت اصول دوره آموزش سئو  سئو در طراحی تجربه کاربری، درک واضح ساختار صفحات و روبات های نشانه گذاری استاندارد (Schema)، بهبود سرعت وب سایت و نمایش خوب در تلفن های همراه را تکنیک های سئو می نامند.
2- بازاریابی محتوا
موفقیت در سئو بدون محتوا غیر ممکن است. البته منظور ما فقط محتوای متنی نیست، بلکه تصاویر، ویدئوها، صدا و ابزارهایی که در وب سایت خود ارائه می کنیم نیز در رفع نیازهای کاربران و کمک به گوگل برای درک کیفیت محتوای ما موثر هستند.
فعالیت ها شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند است. تجزیه و تحلیل رقیب توسعه استراتژی محتوا تولید محتوای ارزشمند برچسب گذاری و رتبه بندی موضوعات ایجاد پیوندهای داخلی و موارد دیگر، بخش مهمی از فرآیند بازاریابی محتوا است.
3- لینک دهی هدفمند
فعالیت های مستمر و هدفمند در شبکه های اجتماعی، حضور در انجمن های تخصصی، دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر و مرتبط، خرید گزارش های بازاریابی از رسانه های پرمخاطب و ... را سئوی خارج از صفحه می نامند. فعالیت های خارج از وب سایت ما تأثیر قابل توجهی بر مسئولیت و مسئولیت ما دارد.
در زمینه های مرتبط با سلامت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه گذاری، قانون و عدالت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت انسان (پول شما جان شماست). کیفیت محتوا و سئو فنی کافی نیست. اینجاست که عامل دیگری به نام قابلیت اطمینان، تجربه و اعتماد (E-A-T) اهمیت پیدا می کند. در واقع اینکه چه کسی محتوا را منتشر می کند مهمتر از کیفیت محتوا است.
در سایر زمینه ها مانند شرکت های خدماتی، فروشگاه های آنلاین یا مجلات خبری و سرگرمی؛ تمرکز بر ارائه محتوای با کیفیت در یک پلتفرم با کیفیت می تواند ما را در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهد، اما برای کسب شماره 1 و رقابت با سایت قدیمی شما، به لینک های خارجی برای سایت خود نیاز داریم.
0- طرح سئو
استراتژی یعنی تعیین اینکه چه کاری را نباید انجام داد! قبل از طراحی سایت، تولید محتوا یا حتی صرف هزینه برای افزایش اعتبار سایت، باید بدانیم که هدف اصلی ما از سرمایه گذاری در سئو چیست.
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای هر کسب و کار متفاوت است، به عنوان مثال، برای یک فروشگاه آنلاین، مهم ترین شاخص موفقیت افزایش فروش و جذب مشتریان جدید و برای یک شرکت تجاری، تعداد تماس های مشاوره است. تیم ها در روز از سوی دیگر، برای یک مجله یا سایت خبری آنلاین که تبلیغات مهم ترین منبع درآمد آن است، حجم ترافیک روزانه و زمانی که کاربران در سایت می گذرانند، مهم ترین شاخص عملکرد هستند.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: